دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه

سردفتر فریبرز لرستانی فوق لیسانس جزا و جرم شناسی*دفتریار محمد سجاد لرستانی لیسانس حقوق

دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه

سردفتر فریبرز لرستانی فوق لیسانس جزا و جرم شناسی*دفتریار محمد سجاد لرستانی لیسانس حقوق

دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه

با عرض احترام و درود فراوان..
این وبلاگ توسط دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه جهت راهنمایی و استفاده همکاران و همشهریان عزیز ایجاد گردیده است و هیچگونه جنبه تبلیغاتی نداشته.
پیشاپیش از توجه و عنایات و انتقادات سازنده شما عزیزان سپاس گذاریم.


دیدار دفتریاران


مقارن روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ منتخبین دفتریاران استان کرمانشاه به نمایندگی از سایر دفتریاران این استان ، در محل اداره کل به حضور مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه رسیدند .
در این جلسه که در فضایی کاملا صمیمانه برگزار گردید ، جناب آقای محمدناصر دالوندی ، مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه پس از استماع صحبت های نمایندگان دفتریاران در خصوص مشکلات دفتریاران و نحوه اجرای شیوه نامه بهره برداری از دفتر الکترونیک و حذف امضای فیزیکی نمایندگان ثبت در نسخه نهایی اسناد ، رهنمودهای لازم را بیان فرمودند .
عضو شورای عالی قضایی استان خواستار انجام کارهای علمی – پژوهشی و حقوقی در خصوص جایگاه و اهمیت امضاء و حضور دفتریار به عنوان شاهد دوم باستناد آیه شریفه ۲۸۲ سوره مبارکه بقره در باب تنظیم و ثبت اسناد شدند و از تمامی دفتریاران خواستند تا در این زمینه به تحقیق و پژوهش بپردازند .

منبع : کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۰۳
  • ۱۶۲۳ نمایش
  • فریبرز لرستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی