دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه

سردفتر فریبرز لرستانی فوق لیسانس جزا و جرم شناسی*دفتریار محمد سجاد لرستانی لیسانس حقوق

دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه

سردفتر فریبرز لرستانی فوق لیسانس جزا و جرم شناسی*دفتریار محمد سجاد لرستانی لیسانس حقوق

دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه

با عرض احترام و درود فراوان..
این وبلاگ توسط دفتر اسناد رسمی 186 کرمانشاه جهت راهنمایی و استفاده همکاران و همشهریان عزیز ایجاد گردیده است و هیچگونه جنبه تبلیغاتی نداشته.
پیشاپیش از توجه و عنایات و انتقادات سازنده شما عزیزان سپاس گذاریم.

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

این جدول، نموداری کامل و جامع در بیان طبقات سه گانه ارث است که کار را برای قاضی ها، سردفتران و دفتریاران ، وکلا ، طلاب، دانشجویان و سایر افراد، بسیار راحت میکند.

ارث

توضیحات: فایل PDF طبقات ارث بری نموداری

  • فریبرز لرستانی


دیدار دفتریاران


مقارن روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ منتخبین دفتریاران استان کرمانشاه به نمایندگی از سایر دفتریاران این استان ، در محل اداره کل به حضور مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه رسیدند .
در این جلسه که در فضایی کاملا صمیمانه برگزار گردید ، جناب آقای محمدناصر دالوندی ، مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه پس از استماع صحبت های نمایندگان دفتریاران در خصوص مشکلات دفتریاران و نحوه اجرای شیوه نامه بهره برداری از دفتر الکترونیک و حذف امضای فیزیکی نمایندگان ثبت در نسخه نهایی اسناد ، رهنمودهای لازم را بیان فرمودند .
عضو شورای عالی قضایی استان خواستار انجام کارهای علمی – پژوهشی و حقوقی در خصوص جایگاه و اهمیت امضاء و حضور دفتریار به عنوان شاهد دوم باستناد آیه شریفه ۲۸۲ سوره مبارکه بقره در باب تنظیم و ثبت اسناد شدند و از تمامی دفتریاران خواستند تا در این زمینه به تحقیق و پژوهش بپردازند .

منبع : کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه


  • فریبرز لرستانی